••●♥چقد خوبه که میدونی تنهام♥●••

        

   

                                

                                        این روزها زیادی ساکت شده ام

 

                    ...نمی دانم چرا حرفایم بجای گلویم از چشمانم بیرون می آید...

 

                       چه خوب که میدونی که چقدر دلم بهانه ی تورو میگیره هر روز

 

                            چه خوب که میدونی چقدر دلم هوای با تو بودن کرده

 

                  چه خوب که میدونی چقدر دلم از این روز های سرد بی تو بودن گرفته

 

                          چه خوب که میدونی چقدر دلم برای ضرب آهنگ قدمهایت

 

                                   گرمی نفسهایت.مهربانی صدایت تنگ شده

  

                                     چه خوب که میدونی چقدر دلواپسه توام

 

                                چه خوب که میدونی چقدر تنهام.چقدر خسته ام

  

                                            و چقدر به حضور سبزت محتاجم

 

                                                               آخه

 

                                                  تو تنها کسی هستی که

 

                                                منو میفهمی و حالمو میدونی 

 



نظرات شما عزیزان:

★• )̲̅ζø̸√̸£ •★
ساعت20:41---2 مهر 1393
مورد داشتیم دختره توی گوگل سرچ میکنه:قیمت سرویس طلای دخترخالم؟ گوگل جواب میده:دختر خالت گفته به کسی نگم.

پارمین
ساعت12:25---8 شهريور 1393
لایک عزیزم وبت خیلی قشنگه موفق باشی
پاسخ:مرسی پارمین جاااااااان...... ممنونم بابت نظرت شمام همینطور....!!!!!!


maryami
ساعت16:41---4 شهريور 1393
بـغــض هایتـــ را بـــرای خــودتـــ نگــهـ دار
.گــاهــیــ سبکـــ نشـوی ،
سـنـگـیـن تــری.......
پاسخ:گاهی دلم میخواهد وقتی بغض میکنم خدا از آسمان به زمین بیاید اشک هایم را پاک کند، دستم را بگیرد و بگوید: اینجا آدمها اذیتت میکنند؟ بــیـــا بــــــرویــــــــم...


maryami
ساعت16:40---4 شهريور 1393
~> دیــوآنـۀ وآر هَـَـم کـهـ عـآشـــ♥ـــقت بآشَم <~
~> پـایِ غُرورِ دُخـتَرانـهـ اَمـ بیـایَد وَسَطـــ <~
~> فَقَطـ یـهـ کَلَمــۀ میگـویَــمـ <~
~> مُهــــــم نیســت <
پاسخ:کاش می توانستم راحت حرف بزنم چیزی بگویم از دلتنگی میان آدم های دلتنگی که در این اتاق مجازی جمع شدند فقط می گویم منم مثل تو دلتنگم......


تینا
ساعت18:27---3 شهريور 1393
عادت ندارم درد دلم را به کسی بگویم.پس خاکش می کنم زیر چهره خندانم
تا همه فکر کنند نه دردی دارم نه قلبی
پاسخ:شانه ات مجاب ام می کند در بستری که عشق تشنه گی ست زلال شانه های ات هم چنان ام عطش می دهد در بستری که عشق مجاب اش کرده است.


مسعود
ساعت18:34---1 شهريور 1393
سلام ابجی گلم
وب زیبایییییییییییییییییی ساختی دمت گرم
خوشحال میشم ی سر ب وب منم بزنی ونظرتو راجعش بگی
راسی با تبادل لینک هم موافقم
منتظرت هستم
پاسخ:سلام..... ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا..........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بنظرت من ابجیتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خخخخخخخخخخخخخخخخخخ.... به هر حال مرسی باشه چشم میام سر میزنم...!!!!!!


sabajo0o0n
ساعت10:04---13 مرداد 1393

salaaaaaaaaaaaaaaaaaam dadashiiiiiiiiii
khob zod bego konkoro chikar kardi???????????????
ghabol shodi?nashodi?
پاسخ:salam abjiiiiiiii golam areeeeee baaaaaa gabol shodam 



نازنین
ساعت19:30---1 مرداد 1393

رو دیوار مدرسه نوشتم رفاقت زیباست..
معلم دید وگفت: بچه این رویاست..
گفتم که ازعالم رفاقت چه میدانی؟
گفت: درعالم رفاقت رفیق همیشه تنهاست...
پاسخ:می نویسم... می نویسم از تو برای تو و دور از تو .... بدون هراس از خوانده شدن... بگذار همه بدانند... می نویسم برای تو... برای تویی که بودنت را... نه چشمانم میبیند... و نه گوش هایم می شنود... و نه دستانم لمس می کند... تنها با شعری صادقانه ... با دلم احساست می کنم... !!!! .....................مر3000000000000000000000000000000000000000............!!!!!!!!



sabajo0o0n
ساعت14:28---1 مرداد 1393
سلااام بر داداشی
چمطوری؟
خوبی؟خوشی؟سلامتی؟
راستی مگه جواب کنکورها اومده؟
قبول شدی؟البته شک دارم
پاسخ:سلام ............خوبم مرسی شما خوبین؟ نه نیومده........معلوم نیست صبا جان بستگی ب دعای شما داره.....!!!!!


نازنین
ساعت9:52---1 مرداد 1393
حالم خوب است...نه اشکی..نه آهی...میخندم...!!!!
اما خنده هایم درد میکند...!
پاسخ:کاش … پرده میدانست … تاپنجره باز است فرصت رقصیدن دارد…!!! .............. .. ... ....... ممنونم از نظرت......!!!!!!!


عسل خانوم
ساعت15:55---31 تير 1393
چایت را بنوش …
نگرانِ فردا نباش!
از گندمزارِ من و تو …
کاهی می ماند!
برایِ بادها!
پاسخ:مثل كشيدن كبريت در باد ديدنت دشوار است من كه به معجزه ي عشق ايمان دارم مي كشم آخرين دانه ي كبريتم را در باد هر چه بــــــادا بــــــــــاد!


عسل خانوم
ساعت15:55---31 تير 1393

لج میکنم …
بد اخلاق میشم!
نه چیزی میبینم،
نه چیزی میشنوم،
نه چیزی میگم!
دست خودم که نیست
تو که نباشی، زندگی باید به کامِ من تلخ بشه …!
پاسخ: شبی از پشت یک تنهائی نمناک و بارانی ، تو را با لهجه ی گلهای نیلوفر صدا کــــردم نفسم تمام شب برای با طـراوت ماندن باغ قشـنگ آرزوهایت دعا کـردم تو را از بین گلهائی که در تنهائی ام روئــید جدا کردم . نمی دانم چرا ؟! شاید به رســــــم عادت ( پروانگیمان ) باز ، برای شــادی و خوشبختی تو من دعا کردم !



عسل خانوم
ساعت15:54---31 تير 1393
نمیدانی،
چه دردی دارد!
وقتی …
حالم …
در واژه ها هم نمی گنجد …!


عسل خانوم
ساعت15:53---31 تير 1393
یک روزی …

به هر دلیلی …

اگر از ته ِ قلب ِتان خندیدید …

لطفا”،

برای ِ من هم تعریف کنید!


عسل خانوم
ساعت15:52---31 تير 1393
قهوه ات را بنوش و باور کن من به فنجان تو نمیگنجم.

عسل خانوم
ساعت15:49---31 تير 1393
بر آنچه گذشت ،

آنچه شکست ،

آنچه نشد ...

حسرت نخور ؛

زندگی اگر آسان بود با گریه آغاز نمیشد ...
پاسخ:בلَـــمْ پُـــرْ اَزْ حَــرْفـــْهــآییســـْتْ کـــه هیچْــکَــسْ حـآضِــرْ بــه گــوشْـ دادَنَــشْ نیســـْتْ جُـــزْ בفْتَـ ــ ــرِ خــ ــ ــآطــِرآتَـ ــ ــمْ . .


nAfAs
ساعت18:23---30 تير 1393


توراحس میکنم هردم...
که با چشمان زیبایت مرا دیوانه ام کردی...
من از شوق تماشایت...
نگاه از تو نمیگیرم....
تو زیباتر نگاهم میکنی اینبار....
ولی...افسوس...این رویاست....
تمام آنچه حس کردم،تمام آنچه میدیدم....
تو با من مهربان بودی...
واین رویا چه زیبا بود....
ولی.... افسوس.... که رویا بود....

 

پاسخ:متــــــــاسفم… نه برای تو که دروغ برایــــت خـــود زندگیست… نه برای خودم که دروغ تنهـــا خط قرمز زندگیـــستــــ بـــرایم…. متاسفم که چرا مزه ے عشـــــــق را…. از دستـــــــــ تــــــو چشیــــدم…. تا همیشه در شکـــــــــــ دروغ بودنش بمـــانم….


شرمین
ساعت18:17---30 تير 1393
لاااااااااااییییییییییییییکککک ککککککککک
پاسخ:مرسی شرمین جااااااااان نظره لطفته ..........!!!!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اבامـہ ے مـطلـب
تاریخ: یک شنبه 29 تير 1388برچسب:, ساعت 22:29 توسط ₪ღ んムdノ ღ₪ |