••●♥تولد بغضم...♥●••

 

 

در کنار ساحل دریای غم
قایقی میسازم از دلواپسی
بر دو سوی پرچمش خواهم نوشت
یک مسافر از دیار بی کسی
.
 
 


.
کدام خیابان را بگردم ؟ کدام کوچه را ؟
بر کوبه ی کدام در بکوبم تا بر چارچوبش ظاهر شوی تو ؟ و بازم بشناسی مرا از من
به آغوشم بگیری و نپرسی هرگز که چه به روزگارم آورده است روزگار بی تو ماندن های بسیار !
.
 
 


.
امشب شب تولد من است ولی چیزی برای ترکاندن ندارم جز بغض !
.

 

.
به مرگ گرفتی مرا تا به تبی راضی شوم
کاش “میفهمیدی” به مرگ راضی بودم وقتی که تب می کردم از ندیدنت !
.
 


.
به من شلیک کن قبل از آنکه به دیگری بگویی : دوستت دارم !

 

 



نظرات شما عزیزان:

–•(-•ALIREZA•-)•–
ساعت14:30---6 مهر 1393
ادرس لینگاشو عوض کردم وللش نمی خوام کسی بدونه ههههههه
پاسخ:عععععععع چرااااااااا خووووووو؟؟؟؟؟؟


–•(-•ALIREZA•-)•–
ساعت11:28---4 مهر 1393
والـــــــا نمــــــی دانـــــم خخخخخ
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ اینو یادته؟


–•(-•ALIREZA•-)•–
ساعت11:21---4 مهر 1393
وااای اینارو خخخ
هادی این دومیو چرا خراب کردی تو قالبش اسمه منو نوشتی چرا خخخخخ
اگه میتونی متحرکش کن اگه متحرک شه اسممو برمیداره
ببین اخه چطوری کردی
http://2tarfand.loxblog.com/
اینا هم ماله منن اگه میتونی مثله من کن
http://mohammadbanner.loxblog.com/
http://taha66.tk/
پاسخ:باشه خخخخخخخخخخخخخخخخخخ اولی که خوب بود هههههههههه من میگم بسه دیگه ول کنیم تو چی میگی؟


sabajo0o0n
ساعت14:03---3 مهر 1393
سلوووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووم
خوفی خلکم
تفلدت مبارک داداشییییییییییییییی
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تفلدت مبارک بیا شمعا رو پیف کن تا صد سال زنده باشی
تولدت پسا پس پس از پس مبارک
پاسخ: مرسییییییییییییییییییییییی صبا جان خخخخخخخ دمت گرم باااااااااو


★• )̲̅ζø̸√̸£ •★
ساعت11:49---3 مهر 1393
عـــــــالیه ههههههههههههههههههه
پاسخ:ععععععععععع؟ عجب پس عالیه


★• )̲̅ζø̸√̸£ •★
ساعت20:28---2 مهر 1393
عاغا من یه نفرم هاااااااااا توجه فرما برادر.چند وقتی گذشته مخت تاب ورداشته احیانا؟
پاسخ:باشه بازم تو بابا خوبه؟


★• )̲̅ζø̸√̸£ •★
ساعت20:24---1 مهر 1393
غضنفر داشته هلو مي خورده، به وسطش كه مي رسه ميگه اي ول، گردو هم داره!
پاسخ:ععععععععععععععععععع.......؟؟؟؟؟؟ خخخخخخخخ


★• )̲̅ζø̸√̸£ •★
ساعت20:19---1 مهر 1393

الهی همیشه مثل چراغ راهنمایی باشی

لپت همیشه قرمز ، روی دشمنات زرد ، دلت همیشه سبز

تولدت مبارک
پاسخ:

ممنونم...

بابت همه چی!!!

 



★• )̲̅ζø̸√̸£ •★
ساعت20:16---1 مهر 1393
سلام داداش تولدت مبارک باشه ایشاالله هزار سال عمرکنی و موفق باشی
پاسخ:سلاااااااااااااااااااام مرسسسسسسسیییی ممنونم!!! بازم شماهاااااا بابا دمتون گرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اבامـہ ے مـطلـب
تاریخ: شنبه 29 شهريور 1388برچسب:, ساعت 20:56 توسط ₪ღ んムdノ ღ₪ |