••●♥الـــــــسلام علیــــکـــ یـا ابــــا عبـــدالله الحــــــــســـیــن♥●••



نظرات شما عزیزان:

☠ALi TuRk☠
ساعت11:33---29 آبان 1393
مدت هاست تنها چیزی که مرا یاد ِ تو می اندازد
طعنه های دیگران است !
شاید اگر این " دیگران " نبودند ،
تو زودتر از اینها
برای من ، مـُرده بودی ...
پاسخ: OOO My Gad
پاسخ: یادت که نرفته؟؟؟ من همون WOLFAM


sara
ساعت19:34---28 آبان 1393
سلام اقا هادی خیلی بی خبری داداش من کجایی بابا نمیگی دلم برات میتنگه؟؟؟ یه خبری از خودت بهم بده دیه
پاسخ: سلام بجا نیاوردم؟ ولی درس دارم کم میام ابجی


عسل خانوم
ساعت19:37---26 آبان 1393
پیش منم بیاااا
پاسخ : چـــــــــــــــــــــــــــــــــشــــــــــــــــــم


عسل خانوم
ساعت19:36---26 آبان 1393
بــــاور کــــن !

کــــار مــــن نیستــــ ،

کــــار ِ - خــــداستــــ ...

" دلـــ♥ــــم "

جایــــی

میــــان ِ- نَفَس هایَتــ♥ــــــ-

گیــــر کــــرده استــــــــ ....


عسل خانوم
ساعت19:35---26 آبان 1393
دوست داشتن به حرف نیست….!!
به وقتیه که برات میذاره،
به ارزشیه که برات قائل میشه،
به دلگرمیه که بهت میده،
اما وقتی طرفت همش نیست!!
وقتی تو توی لحظه لحظه زندگیت تنهایی..
این دوست داشتن نیست!!
“دوست داشتن”این نیست که جاخالی هاشون رو باتو پر کنند! اینه که بخاطرتو…” جاخالی کنند”.!!!


عسل خانوم
ساعت19:35---26 آبان 1393
تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد

دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به میهمانی گلهای باغ می آورد

و گیسوان بلندش را به باد می داد

و دست های سپیدش را به آب می بخشید

و شعر های خوشی چون پرنده ها می خواند


عسل خانوم
ساعت19:32---26 آبان 1393
خدایا نمیگویم دستم رابگیر...عمریست گرفته ای مبادا رهایم کنی...

عسل خانوم
ساعت19:31---26 آبان 1393
همیشه نوشتن دلیل میخواهد
گاهی خوشی ..گاهی غمینی وگاهی
تـــــــــنـهـایــــی
نوشتن از تنهایی دشوار است
تنهایی نوشتنی نیست،درک کردنی ست
واکنون من تنهایم
وهیچگاه تنهایی ام را فریاد نزدم
شکوه نکردم
تنهایی درد نیست زندگیست
باید بیاموزی اش ...


عسل خانوم
ساعت19:19---26 آبان 1393
وبت خیلی خوشمله
پاسخ: مرررررررررررررررسی گلم پیش وب شما چیزی نیس بخدا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اבامـہ ے مـطلـب
تاریخ: سه شنبه 6 آبان 1388برچسب:, ساعت 13:27 توسط ₪ღ んムdノ ღ₪ |