بغضم.....

         

 

  بغض که کنم حتی

اگه دنیاراهم بیاورن چیزی به جزآغوش او آرامم نمی کند

دلم از درد بی دردی گرفته

دلم از هرچه دلسردی گرفته

دلم از تو دلم از من و از ما

دلم از این همه غوغاگرفته 

-

- 

حرفایی که نمیزنم بغض میشن

-

اماافسوس که بعدا اشک نمیشن....!!!!!



نظرات شما عزیزان:

HANIYE
ساعت12:25---13 تير 1393


حواکه بغض کند...

حتی خـــــــــــــــــداهم

اگر اجازه ی برداشتن سیب را بدهد

چیزی به جز آغــــــــــــــــــــــوش

آدم آرامــــــــــــــــــــش

نمی کند..............






سلام دوستم......
خوشحال میشم به منم سربزنی .........
باتبادل لینکم موافقم.........
زودبیایا..
منتظرم.
پاسخ:سلاااااام... ممنونم بابت نظرتون.... چششم حتما سر میزنم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اבامـہ ے مـطلـب
تاریخ: سه شنبه 6 خرداد 1393برچسب:, ساعت 20:35 توسط ₪ღ んムdノ ღ₪ |